Ποτέ «νεκρά» σε φανάρι ή εν κινήσει

Ποτέ «νεκρά» σε φανάρι ή εν κινήσει

Εν αντιθέσει με τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων, όπου επιβάλλεται να βάζουμε «νεκρά» σε κάθε στάση, στα αυτόματα οχήματα δεν πρέπει να επιλέγετε τη θέση Ν (Νeutral-Nεκρά) όταν σταματάτε σε φανάρι.

Μπορεί να δημιουργείται η εντύπωση πως το κιβώτιο «ζορίζεται» όταν βρισκόμαστε σε στάση, ωστόσο τα σύγχρονα κιβώτια είναι αρκετά «έξυπνα» και καταλαβαίνουν πως το αυτοκίνητο βρίσκεται σταματημένο και έτσι κάνουν αποσυμπλοκή στο δίσκο, με αποτέλεσμα να εξαλείφονται οι τριβές και η φθορά.

Επιπλέον, όταν ο επιλογέας βρίσκεται στη θέση Ν, ο κινητήρας ανεβάζει περισσότερες στροφές συγκριτικά με τη θέση D (Drive), κάτι που μεταφράζεται σε αυξημένη κατανάλωση. Αντίστοιχα, αυτό συμβαίνει και όταν αφήνετε ένα όχημα να ρολάρει χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο και σε περιπτώσεις μάλιστα που βρίσκεστε σε κατηφόρα, θα καταπονήσετε και τα φρένα σας.

Πηγή: autotriti.gr
Αυτά για τη σωστή οδήγηση. Για σωστά και γνήσια κρύσταλλα αυτοκινήτων, εμπιστευτείτε την Glassdrive.