Δε θες ούτε υβριδικό, ούτε ντίζελ; Μήπως είναι ώρα για LPG;

Δε θες ούτε υβριδικό, ούτε ντίζελ; Μήπως είναι ώρα για LPG;

Χωρίς να σου δίνεται η επιλογή ντίζελ σε πολλές από τις νέες γκάμες μοντέλων και με τα υβριδικά να κοστίζουν ακριβά, μήπως είναι η καλύτερη στιγμή για το LPG;

Το LPG, δηλαδή το υγραέριο στα ελληνικά, δεν είναι νέα τεχνολογία, και ήδη το προτιμούν χιλιάδες οδηγοί. Το LPG έχει βοηθήσει πολύ κόσμο, μειώνοντας σημαντικά το κόστος χρήσης, ακόμη και όταν αφαιρέσεις την αρχική δαπάνη. Μπορεί το LPG να μην είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας όπως είναι τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όμως είναι πάντα παρόν.

Σήμερα το LPG, πιο «ώριμο» από ποτέ, προσφέρεται σε πολλά μοντέλα ως εργοστασιακή τοποθέτηση, όπως για παράδειγμα στο Renault Clio, που στην έκδοση με τον 1.000άρη TCe έχει και έκδοση διπλού καυσίμου, βενζίνης – LPG.

Σε αντίθεση με το ντίζελ, το LPG δεν έχει το επιπλέον κόστος, τον θόρυβο, τη διαφορά στην οδήγηση, αλλά ούτε και τα ακριβά εξαρτήματα για τη μείωση των ρύπων, όπως το φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων και κοστίζει αρκετά σε περίπτωση αντικατάστασης. Επίσης, η συντήρησή του είναι πολύ πιο οικονομική από το ντίζελ.

Σε σχέση με τα υβριδικά, το κόστος είναι και πάλι μικρότερο, ενώ η τεχνολογία είναι σαφώς πιο συμβατική, εύκολη στην επισκευή και είναι ιδανικό για όσους προτιμούν κάτι εύκολο στη χρήση.

Το μεγάλο όφελος είναι το κόστος του καυσίμου. Το Clio καίει 6,2 λτ. LPG αντί για 5,7 λτ. βενζίνης στα 100χλμ. όμως το κόστος του LPG είναι σχεδόν μισό ανά λίτρο. Μπορείτε να το βρείτε σχεδόν σε όλα τα βενζινάδικα και όταν τελειώσει μπορεί να σας καλύψει η βενζίνη μέχρι να βρείτε το επόμενο πρατήριο.

Αυτή τη στιγμή το LPG είναι έξυπνη αγορά αν δεν θέλετε τεχνολογίες ακριβές και περίπλοκες στη συντήρησή τους, που ενδέχεται να εξαφανιστούν σε λίγα χρόνια, όπως συνέβη με το ντίζελ

Πηγή: autotriti.gr

Είτε υβριδικό, είτε LPG για τα κρύσταλλα του αυτοκινήτου εμπιστευτείτε την Glassdrive!