Η γέννηση της Bugatti Chiron

Η γέννηση της Bugatti Chiron

Υπάρχει πολύς δρόμος από τη στιγμή που κάποιος θα παραγγείλει μία Bugatti Chiron, μέχρι να έρθει η στιγμή που θα την πάρει στα χέρια του. Κανονικά μεσολαβούν εννέα μήνες μέχρι να «γεννηθεί» η Chiron, ανάλογα πάντα με το επίπεδο εξατομίκευσης της παραγγελίας.

Βλέπετε υπάρχουν πολλές επιλογές, που ξεκινούν από τις 23 αποχρώσεις τελικής επίστρωσης, τις 8 carbon εκδοχές, τα 31 χρώματα στα δέρματα και τα 8 στην Alcantara. Υπάρχουν ακόμα 30 είδη ραφών, 18 εκδοχές στα πατάκια και 11 χρώματα για τις ζώνες ασφαλείας. Επειδή, όμως, για κάποιους τα παραπάνω δεν είναι αρκετά, η Bugatti προσφέρει χιλιάδες άλλες αποκλειστικές αποχρώσεις, αλλά και επιλογές όπως λογότυπα ή αρχικά στην αεροτομή, στα προσκέφαλα κ.τ.λ.

Η Bugatti δουλεύει πάνω σε κάθε Chiron περίπου για έξι μήνες σε ένα μυθικό μέρος, γνωστό και ως «Atelier». Λόγος γίνεται για τη μονάδα παραγωγής που βρίσκεται στο Μόλσχαϊμ της Αλσατίας και η οποία αποτελεί το «σπίτι» της εταιρείας από την ίδρυσή της το 1909. Στο κτήριο των 1.000 τ.μ., η Bugatti έχει 20 ανθρώπους που συναρμολογούν την Chiron, μέσα από 1.800 και πλέον μέρη. bugatti-chiron-ασπρη

Η διαδικασία που πρέπει να περάσει κάθε Bugatti Chiron έχει 12 προκαθορισμένα στάδια. Από την παραγωγή λείπουν οι ιμάντες μεταφοράς και τα ρομπότ, ενώ όλα ξεκινούν από την τελική συναρμολόγηση του κινητήρα, που έρχεται προσυναρμολογημένος από το εργοστάσιο κινητήρων του VW Group στο Σάλτσγκιτερ.

Πριν το αυτοκίνητο γυαλιστεί και τυλιχτεί για προστασία, οι δοκιμαστές της εταιρείας θα το οδηγήσουν για 300 χιλιόμετρα από τα Βόσγια Όρη στο αεροδρόμιο του Κολμάρ, όπου θα πιάσει ταχύτητες άνω των 250 χλμ./ώρα. Πριν την τελική έγκριση, θα πρέπει να γίνει ένα τελευταίο test drive 50 χλμ.

Μετά από έξι μήνες εργασιών, οι τρεις πρώτες Chiron βγήκαν από το «Atelier» της Bugatti στο Μόλσχαϊμ και κατευθύνονται προς τους ιδιοκτήτες τους. Δείτε πώς φτιάχνεται το απόλυτο αυτοκίνητο των ημερών μας…

Πηγή: Autotriti