Πρόβλημα στα Ελαστικά; Ανακαλύψτε το!

Πρόβλημα στα Ελαστικά; Ανακαλύψτε το!

Υπάρχουν συγκεκριμένα “μηνύματα” που σας δίνει το αυτοκίνητό σας, που σας προειδοποιεί ότι υπάρχει πιθανό πρόβλημα στα ελαστικά. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να τα αναγνωρίζετε.

Ξαφνική αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου!

Εκ πρώτης όψεως, δεν σχετίζεται με τα ελαστικά, όμως αν η πίεση στα ελαστικά σας είναι χαμηλότερη από αυτή που ορίζεται ως κανονική, το αυτοκίνητο θα «ζορίζεται» περισσότερο κατά την κίνηση με αποτέλεσμα να καταναλώνει περισσότερο καύσιμο.

Αντικείμενο στο πέλμα που δεν αφαιρείται, ενώ προσπαθείτε!

Ανά τακτικά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να ελέγχετε τα ελαστικά και για μικρά αντικείμενα (π.χ. πετραδάκια) που μπορεί να σφηνώσουν στο πέλμα. Αν δεν μπορείτε να τα αφαιρέσετε ή αν δείτε ότι έχει τρυπήσει το καουτσούκ, απευθυνθείτε σε κάποιον εξειδικευμένο τεχνικό.

Υπερβολική φθορά στο κέντρο των ελαστικών!

Η υπερβολική πίεση στον αέρα του ελαστικού, συχνά προκαλεί και υπερβολική φθορά του ελαστικού στο κέντρο του πέλματος. Αν κάτι τέτοιο συμβαίνει θα πρέπει να ελέγξετε το μέγεθος του προβλήματος και σίγουρα να μειώσετε την πίεση του ελαστικού.

Το «πέλμα» δεν έχει το κατάλληλο βάθος!

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε., το ελαστικό πρέπει να έχει βάθος πέλματος τουλάχιστον 1,6 χιλ. στην περιφέρεια, προκειμένου να θεωρηθεί ασφαλές για οδήγηση, αλλά συνήθως οι ειδικοί συνιστούν να έχετε ένα βάθος τουλάχιστον 4 χιλ. ή και ακόμη μεγαλύτερο.

Όπως απέδειξαν και οι μετρήσεις του περιοδικού Auto Τρίτη, ακόμη και με ελαστικά των 4 χιλ., η διαφορά στο φρενάρισμα σε σχέση με τα καινούργια ελαστικά, είναι τεράστια για την ασφάλειά σας.

Σε κάθε περίπτωση, κατά τον έλεγχο του βάθους, μετρήστε τόσο την εσωτερική όσο και την εξωτερική πλευρά κάθε πέλματος.

Το τιμόνι «παίζει» κατά την οδήγηση!       
                               
Το φαινόμενο αυτό παρουσιάζεται συνήθως όταν τα ελαστικά τού αυτοκινήτου σας έχουν φθαρεί ανομοιόμορφα. Με το που παρατηρήσετε να συμβαίνει κάτι τέτοιο, έστω και σε πολύ μικρό βαθμό, θα πρέπει να επισκεφθείτε κάποιον ειδικό.

 

Πηγή: autotriti.gr