Έμεινα από μπαταρία. Τι κάνω;

Έμεινα από μπαταρία. Τι κάνω;

Η παλαιότητα μια μπαταρίας, οι χαμηλές θερμοκρασίες ή απλώς η αμέλεια να σβήσετε τα φώτα του αυτοκινήτου είναι πιθανό να επηρεάσουν τη μπαταρία του αυτοκινήτου σας, με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να βάλετε μπροστά τον κινητήρα. Αν συμβεί κάτι τέτοιο μην αγχώνεστε, μιας και ουσιαστικό πρόβλημα δεν υφίσταται, αρκεί να υπάρχει ένα άλλο αυτοκίνητο να σας δώσει ρεύμα και η όλη διαδικασία να γίνει με τη σωστή σειρά!

Καταρχάς να θυμάστε πως αυτά τα θέματα απαιτούν εξοικείωση και βεβαιότητα. Αν έχετε την οποιαδήποτε αμφιβολία, καλύτερα ζητήστε τη βοήθεια κάποιου που έχει την απαραίτητη εμπειρία! Αν γνωρίζετε τους κινδύνους και πώς να τους αποφύγετε, κάντε προσεκτικά τα παρακάτω:

Ελέγξτε τα καλώδια και τις «δαγκάνες» πριν από οτιδήποτε άλλο!

• Σιγουρευτείτε ότι, τα καλώδια έχουν αρκετό πάχος. Τα πολύ λεπτά καλώδια είναι χαμηλής ποιότητας και υπάρχει αυξημένη πιθανότητα να λιώσουν ή να πιάσουν φωτιά.

• Σιγουρευτείτε ότι, τα καλώδια έχουν το απαραίτητο μήκος.

• Ελέγξτε ότι οι δαγκάνες τους είναι καλής ποιότητας και εφαρμόζουν σωστά στους πόλους της μπαταρίας.

Συνδέουμε πρώτα τα καλώδια στη γεμάτη μπαταρία!

1. Τοποθετήστε το ένα αυτοκίνητο κοντά στο άλλο, έτσι ώστε οι μπαταρίες να έχουν τη μικρότερη δυνατή απόσταση μεταξύ τους. Το αυτοκίνητο με τη φορτισμένη μπαταρία θα πρέπει να έχει τον κινητήρα του σε λειτουργία.

2. Τοποθετήστε το ένα “κροκοδειλάκι” του κόκκινου καλωδίου στο θετικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας και την άλλη άκρη του ίδιου καλωδίου στο θετικό πόλο της άδειας μπαταρίας.

3. Αντίστοιχα, τοποθετήστε τη δαγκάνα του μαύρου καλωδίου στον αρνητικό πόλο, πρώτα της γεμάτης μπαταρίας και στη συνέχεια της άδειας.

4. Θέστε σε λειτουργία το αυτοκίνητο με την άδεια μπαταρία, γυρνώντας το κλειδί στη μίζα. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να πάρει αμέσως εμπρός.

Για να απομακρύνουμε τα καλώδια αποσυνδέουμε πρώτο το μαύρο καλώδιο από τον αρνητικό πόλο του “δότη” (μπορούμε και να σβήσουμε τον κινητήρα του) και μετά το άλλο άκρο του και στη συνέχεια το κόκκινο καλώδιο από το δότη και αντίστοιχα το άλλο άκρο του.

Μην βιαστείτε να χρησιμοποιήσετε κάτι ηλεκτρικό στο αυτοκίνητο!

Για να σιγουρευτείτε πως η μπαταρία σας θα ανακτήσει το χαμένο της φορτίο, μη χρησιμοποιήσετε αμέσως τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου που απαιτεί ηλεκτρισμό και μη σβήσετε τον κινητήρα μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Επίσης, προκειμένου η μπαταρία να φορτίσει πλήρως και να μην εμφανιστεί πάλι το πρόβλημα, μια διαδρομή διάρκειας από 60 έως 90 λεπτά είναι αρκετή.

Με μια συσκευή φόρτισης δε χρειάζεσαι δεύτερο αυτοκίνητο!

Μία εναλλακτική πηγή παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας είναι και τα φωτοβολταϊκά στοιχεία. Στο εμπόριο μπορείτε να βρείτε τέτοιου είδους συσκευές φόρτισης, με τις οποίες μπορείτε να φορτίσετε την μπαταρία του αυτοκινήτου σας, χωρίς να χρειάζεται ένα δεύτερο αυτοκίνητο με φορτισμένη μπαταρία. Έτσι, την επόμενη φορά που θα πείτε: “Έμεινα από μπαταρία!” η λύση θα βρίσκεται στο πορτ-μπαγκάζ σας!

 

Πηγή: autotriti.griefimerida.gr


 

Για ασφάλεια και σιγουριά στα κρύσταλλα αυτοκινήτου: Glassdrive!